A szex poént nem lövöm le megint, mert valszeg gyenge lenne. Ez a történet az első salsa buliról szól, amire némi (2) sör után maximálisan fogékony voltam.

Helyszín: Szirguplé Kabrió
Jelenléti ív: Zsuzska, Szasza, Zsolt, Zoli, Kero

Na itt, mint kiderült már csak keddenként lesz salsa buli, úgyhogy sör-csocsó (amiben rossz vagyok) és irány tovább.

Helyszín: Aréna terasz
Jelenléti ív: Zsolt távozott

Szóval miután megérkeztünk én csak annyit láttam, hogy az alaplépésen túl még van mit tanulni.

Zsuzskával táncoltam is egy számra, mindösszesen az alaplépést és lehet, hogy kicsit ciki de megkért, ne ijedjek meg, de ő most forogni fog egyet és amúgy is ő vezet.

Mielőtt megjött a viharos eső, a távozás mezejére léptünk. Jó este volt.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kero-salsazik.blog.hu/api/trackback/id/tr641301624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása